A skorpió világa
2022. október 23. írta: Csillagtenger

A skorpió világa

Elmentem sétálni a belvárosban és az emberek sokszínűsége hömpölygött velem szemben. Mindenki más. Van aki ad magára, van aki kevésbé, van aki testesebb, elhízott, van aki sportos, karcsú. Elkezdtem figyelni őket. Először a fizikai szememmel vettem észre őket és azt láttam, főleg azokon akik egyedül jöttek, tehát nem beszélgettek, hogy arcuk búskomor volt ahogy gondolataikban elmerültek, látszott rajtuk a probléma, gond, amivel foglalkoztak, válluk leesett volt, fej jellemzően lehajtva, szomorkás tekintet. Aztán voltak a vidám diákok, barátnők, barátok kisebb csapatai, akik vidámabban, nevetve sétáltak. Sokszínűség sokféleképpen.

Majd átváltottam egy más nézésre, és elkezdtem megfigyelni az emberekben, hogy mi bennük a különleges. Volt akinek a szép kabátját láttam meg, volt akinek a csinos táskáját, vagy a gyönyörű, vitalitással, élettel teli haját, a másiknál azt tetszett, hogy kihúzott volt a háta, a harmadik erőt sugárzott. Mindenkiben megláttam valami mást, azt a pluszt és kezdtek eltűnni az addig megfigyelt borongós tekintetek, amik ott voltak még, de valahogy mégsem láttam már, mert elkezdtem meglátni valamit, amiben ő más, ő több.

Majd még mélyebbre néztem és megláttam bennük a lelket, az istenit, és észrevettem, hogy mindenki egyforma. Kívülről más és más, de mégis mindenki egyforma. Ha tehát nem arra fókuszálok amit a fizikai sík láttatni akar, hanem a látható mögött lévő láthatatlanra, akkor meglátom az eredendő jóságot, aki mindenkiben ott van, és észreveszem az emberben a szépet. És ezzel elkezdem őt emelni és vele együtt magamat, mert egy olyan rezgést indítok felé, amire ő reagálni fog és kiemelődik abból a szomorúságból, amiben benne van. Mindezzel együtt én is és a világ is ami körbevesz.

Érdemes ezt most kipróbálni. Beléptünk a skorpióba (okt 23), ami idén nagyon hangsúlyos lesz, egyszerre halad át rajta a négy gyorsbolygó, Újhold is itt lesz, hétköznapjaink világa teljes fókuszban a belsőnkre irányul az elkövetkező hónapban. A háttérben most még az Angyal, de hamarosan a Mérleg csillagai és a Mérlegben van az, hogy rájössz arra, hogy a halandó és a halhatatlan nem bántják, hanem kiegészítik és támogatják egymást. Ez így segíti azt, hogy a belső felismerése által te is megtaláld magadban a harmóniát, rájöjj arra, hogy a jóság, a szeretet, a pozitív gondolatok fogják megoldani a problémáidat, így tudsz túllépni a félelmeiden is, ezáltal egyensúlyba kerül benned a két világ, amihez a skorpió zodiákusának ereje megadja az áttörést, hogy ezt meg is tudd valósítani és ezzel az egyensúllyal lépj tovább később a Skorpió csillagai felé ahol meg tud majd történni az az átminősülés, ami szükséges ahhoz a folyamathoz ahová Szaturnusz visz minket.

Vagyis azt javaslom, hogy próbáld ki te is, figyeld meg mit veszel észre az emberekben. Ahogy gyakorlod, meglátod majd, hogy nem is nehéz fókuszt váltani, és az emberek nagyon jó tükrök, megmutatják benned mi van, az hogyan működik, ebből mennyi a szeretet és mennyi a félelem. És mikor ezt megfigyelted, kezdd el keresni az emberekben azt a pirinyó jót, amit mikor megtalálsz, észreveszed, hogy ez nem is pirinyó, tulajdonképpen a lénye egésze és ezzel segíted neki is ezt felhozni, akkor is ha csak elhaladt melletted az utcán, mert szeretettel gondoltál rá, és ezt ő érezni fogja és másképp lép tovább, mint ahogy te magad is és egyre erősödik benned ugyanez a jóság, szeretet, isteni, a félelmeid pedig megszűnnek és meglátod, hogy a teremtéseid is megváltoznak, az isteni erőd, fényed is nő. És vele együtt minden felfényeződik, megváltozik.

Mert a világ nem olyan amilyennek látjuk, hanem olyan, amilyenek vagyunk és ezt a skorpió abszolút segíti felismerni és átírni.

Tóth Gabriella Csillagtenger

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagtenger-asztrozofia.blog.hu/api/trackback/id/tr7917960742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
csillagtenger.hu