Halak Hold és ami mögötte van
2022. március 30. írta: Csillagtenger

Halak Hold és ami mögötte van

A mai nap (március 30.) azáltal hogy a Hold a halak jegyébn jár és elhalad a halak legmélyebb rétegeiben sétáló Jupiter és Neptunusz mellett, olyan titkokat, olyan mélységeket, megértéseket hoz, ami által a kimondhatatlan is kimondhatóvá válik. A mélytengerek mélyén haladó Jupiter és Neptunusz belsőnk nagyon mély területeire visz bennünket, ezek tényleg a szavakon túli dolgok, amit ma a Hold a felszínre tud hozni. Ma, ha figyel valaki, megértheti, hogy valóban egy korszak lezárásában vagyunk, ami valami nagyon különleges, nemcsak Neptunusz hanem igazából együttesen a három messianisztikus bolygó végzi. Egy valami tényleg nagy dolog küszöbén állunk, már benne vagyunk, ennek lépcsőfokai vannak, néhányat már meg is léptünk, de van még dolog és feladat. Ez egyébként egy csodálatos utazás.
 
Namos tudjuk, ha lezárul valami, egy új indul el. Ezeket a köröket napi szinten is megtesszük, de azt is tudjuk, hogy ha az újat más szinten akarjuk újra indítani, hogy ne mókuskerék legyen belőle, mert az új így is úgy is elindul, ahhoz le kell tennünk az út végén a batyut. A napi dolgokban is, de főleg úgy, hogy jelenleg egy olyan korszakzárásban vagyunk, ami valami valóban nagyon nagy dolog. Ezért van dolog bőven.
 
Tudom, most megint húzom a mézesmadzagot, mert még mindig nem mondok konkrétumokat. De még nem megy. Engem ez a halakság nagyon mélyre vitt, nem tudom éreztetek-e már olyat, hogy bent olyan egyben van minden de mikor elmondanád még kusza? Na, nekem ez van. Meg kell várnom, hogy megérjen és felszínre jöjjön az a sok-sok dolog ami kezd összeállni bennem. Szinte naponta pattannak össze a puzzle darabok. Több dolgon dolgozom egyszerre, amik mégis egyről szólnak. Látom a folyamatot, de a hogyanokon dolgozom, mert itt már nem elég az elmélet, gyakorlatban kell tudni csinálni. Ezen dolgozom.
 
Azért írtam ezt most le, mert egy kicsit erre is tanít ez az időszak, hogy mutassam meg néha magam, mondjam el a belső folyamataimat, mert így jobban érthető lesz az amikor egyszer megszólalok. Amikről én írok, amikről beszélek, azok mind saját magam által már végigjárt, megtapasztalt dolgok, én csak azt adom át amit tudom, hogy működik. Ezek feladatok, én magam is rengeteget és sokat dolgozom belül, ezeket osztom meg abban a formában ahogy teszem, ’általánosan’ de mégis nagyonis egyéni megéléseken alapulva. Mindamellett nagyon belső ember vagyok, én nem szeretem magam hallatni, láttatni, ez sokban nem is fog változni, nem lesznek nyilvános csatornáim ezen írásokon és az előadásokon kívül, mert én ilyen vagyok. Most hogy ezt így leírtam, nekem már sok, hogy ezt is így kiadtam magamból, de kell is ahhoz, hogy a következő lépésemet megtegyem, mert erre tanítanak a jelenlegi energiák.
 
Szóval ez most különleges, más írás volt, a lényege, hogy valóban valami olyan dolog alakul, ami valami csodálatos. Ez egy egyéni út, legalábbis szerintem, ami aztán válik közössé. Tudom, ez is így megint homályos még, de türelem, ezekről mind-mind fogok beszélni, mindent elmagyarázok amiket felfedezek, megélek, hogy aki szeretne erre az útra lépni velem, megtehesse. Azt is tudom, hogy magas szinten beszélek, de aki ismer, tudja, honnan indultam, és hova jutottam mekkora idő alatt, ezt mind a csillagok és a mögöttük lévő hősök útja által tettem meg. Igazából minden előttünk van, csak tudni kell belőle olvasni, és annyira könnyű lesz minden. Ezt ismertem fel és ezt az utat járom és ezt adom át nektek is. Most már tényleg hamarosan.
 
Tóth Gabriella Csillagtenger

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagtenger-asztrozofia.blog.hu/api/trackback/id/tr4917792975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
csillagtenger.hu