Kozmikus szintugrás
2021. október 18. írta: Csillagtenger

Kozmikus szintugrás

Azt hiszem a mai nap Jupiter és Merkúr fordulásával a legtökéletesebb arra, hogy megosszam a 2021. decemberi szintugrással kapcsolatos gondolataimat.
 
Valami valóban nagy dolog közeledik, és abszolút pozitív értelemben. A lehetőség mindenkinek adott, a kérdés ki él vele. Ez a kapu nyílik, te döntöd el belépsz-e rajta. Már egy ideje észrevettem az eget szemlélve, hogy ez történik, volt is ezzel kapcsolatosan már egy előadásom, ahol az akkori gondolataimat mondtam el. De azóta ezt tovább ért bennem, még több mindent megértettem, többek között azt is, hogy ez olyan téma, ami mindenkié, a legcsodálatosabb ami egy magyar ember számára lehetséges, mégis olyan, amit nehéz szavakká önteni. Amiben viszont abszolút biztos vagyok, hogy történik, hiszen ez az erő, ami a legmagasabb, legmagasztosabb a fizikai síkon ajtót nyitott, vagyis kaptam kézzel fogható bizonyosságot, hogy itt valami valóban elindul. Viszont, hogy ez hogyan mondható el, abban nem voltam biztos. Aztán egyik pillanatban jött egy gondolat, amiből lett egy 40 perces hangfelvétel, úgy, hogy azt hittem max 10 percig beszéltem. Ebben összeállt már valami. Lehetséges, hogy lesz később ennek egy még komplexebb megfogalmazása, de az majd akkor. Mivel tudom magamról, hogy ezt így, ebben a formában ilyen összeszedetten és úgymond emészthető hosszúságban nem tudom elmondani, úgy gondoltam megosztom az eredeti hanganyagot úgy ahogy van és nem előadásban mesélek róla.
 
Ez viszont egy olyan minőség, amit nem tudok ingyen megosztani, mert ebben olyan van, ami ugyan mindenkié, de mégis csak annak szól, aki ezt valóban meg akarja hallgatni. Megtaláljátok a honlapon a Termék menü, E-book almenü alatt. Érdemes, egyébként tényleg érdemes meghallgatni, erről beszélek egy ideje. Kerestem már én a szavakat, hogyan tudom ezt elmondani. És most tessék, itt van.
 
Itt a linkje: https://csillagtenger.hu/termek/kozmikus-szintugras/
 
Tóth Gabriella Csillagtenger

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagtenger-asztrozofia.blog.hu/api/trackback/id/tr7916726118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
csillagtenger.hu