Kedves Olvasóim
2021. augusztus 29. írta: Csillagtenger

Kedves Olvasóim

jelenleg nincsenek olyan igazán erős égi mozgások hatások amik miatt tollat ragadnék, de gondoltam mégis írok néhány sort, hogy jelezzem, mostantól újra vagyok. Remélem mindenkinek csodásan telt a nyár, meg tudta élni mindazt ami az energiákban benne volt, mert nagyon erősek voltak ezek a hatások, egyik jött a másik után, folyamatos munkában tartottak bennünket, de ezek mind kellettek ahhoz, hogy a decemberi csodára felkészüljünk. Azért is nem tudtam jobban jelen lenni a nyáron, mert én ezt teljességében éltem, nálam abszolút működött mindaz amiről nyár elején beszéltem, írtam, mintha ’tudtam’ volna. Itt valami nagyon történik, nagyon változásban van, akárhogy is gondolja láttatni magát a külvilág, a mélyben, a láthatatlanban csoda van kibontakozóban, születőben. Erről sokat fogok még beszélni, írni az ősszel, hogy aki szeretné ezt az energiát legmaximálisabban megélni, megtehesse. Ezek már az asztrozófián belül is magas szintek. Én is érzem a szintugrást, pedig már az asztrozófia maga sem hétköznapi. Ez megjelenhet majd az általam közzé tett írásokban, előadásokban is ugyanis a nyár arról is szólt, hogy erre készültem fel, azért is nem tudtam többet jelen lenni, írni.
 
Abszolút átalakulás van. Erre a fuvallatra még fel lehet szállni, bár van még előttünk álló munka az ősszel, még nem lehet fellélegezni. De ez a nyár a bizonyítéka annak, hogy amit eddig megéreztem, megláttam a bolygók, csillagok mozgásában, üzenetében, beigazolódni látszik. Megvan a ’bizonyíték’, nem mintha kéne, de így megvan a teljes bizonyosság, hit, ősbizalom. És ez egy olyan erő, amit ha valaki megérez, onnantól minden megvan. Tehát most már teljes bizonyossággal tudom, hogy amiről eddig beszéltem, az valóban történik. És tényleg valami olyan dolog van születőben, amit elsőre el sem hinne senki, ezért így leírni nem is fogom, bár aki követ engem, hallotta már tőlem. Egy nagyon fontos dolog van, hogy mindez nem a láthatóban történik, az majd utána alakul hozzá, tehát a munka nem kívül van. Ezt kell megérteni, és már történik is.
 
Lesz még erről szó bőven az ősszel, én megteszem amit tudok, de innentől nem a külvilágnál pattog a labda, hanem egyénileg, bent, hiszen ezt a munkát az egyénnek magának kell végigcsinálni, de nagyon fontos, hogy már nem elég csak olvasni, hallgatni, eljárni előadásokra, csinálni kell, másképp nem tud megtörténni.
 
Tóth Gabriella Csillagtenger

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagtenger-asztrozofia.blog.hu/api/trackback/id/tr9316673898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
csillagtenger.hu