Újhold – 2020. március 24.
2020. március 24. írta: Csillagtenger

Újhold – 2020. március 24.

2020. március 24-én 10:28 perckor Újhold virrad ránk. Megint nagy újjászülető energia rejlik benne, nemcsak azért mert az Újholddal eleve új energia indul hanem most a kos, a kezdeti energia  energiamezejében áll fel.

 

Egy kicsit eltérően az eddigi írásaimtól, szeretném megragadni ennek az energiának az erejét, hogy elindítsunk ezzel egy új világképet. Elsősorban önmagunkban. A jelenlegi helyzet most mindenkit bizonytalanná tesz, de mégis remek lehetőségek rejlenek benne, hogy rájöjjünk valódi értékeinkre. Azzal, hogy visszavonult mindenki, lelassult a világ, lehetőséget kapunk arra, hogy átgondoljuk merre tovább, mi a valóban fontos, eddigi életemben elért dolgokkal hova jutottam, valóban jól használtam-e erőforrásaimat, azt valósítottam-e meg amit valóban akartam, vagy csak a külvilágra reagáltam, indultam el a külső elvárások útján, vagy azt élem amit valóban én szeretnék, amitől boldog vagyok, amiben ki tudok teljesedni. Ahogy visszavonulunk és majd elcsendesedik az első nagy hullám, rájövünk, hogy az erőforrások kifogyhatatlanok, mindig van utánpótlás, nem kell attól félnem, hogy mi lesz holnap, mert minden körforgásban van, és vannak akik megtermelik azt amire szükségem van, és hozzá is fogok jutni. Én elsősorban azzal tudok ehhez legtöbbet hozzátenni, ha azt csinálom amiben én vagyok a legjobb.

 

Na de mi az? Erre ad lehetőséget ez az időszak, hogy rájöjjünk mi is az. Érdemes valóban időt adni magunknak, és átgondolni saját képességeinket. Eddigi utadon is sok-sok akadályt legyőztél már, sokmindnet megoldottál már, hiszen erőd, tudásod végtelen. De tudod-e hogy ezek mik voltak? Vagy csak csináltad? Volt-e olyan hogy azt mondtad itt most szerencsém volt, vagy jókor voltam jó helyen. Vagy pont az ellenkezője, hogy hiába akarom, próbáltam, nem sikerült. Ezek nem véletlenek. Ha könnyen ment, azt jelenti, az utadon jársz és az Univerzum adja a lehetőségeket. Ha nem sikerült akármennyi energiát is tettél bele, azért volt mert próbálta jelezni a felső vezetésed, hogy nem az az irány. Rengeteg tudással rendelkezel, hihetetlen bölcsességgel, és ez mind benned van. Lehet hogy most úgy érzed elvesztetted a stabilitást, mert a külvilág összeomlóban van, nincs mihez igazodni, lehet holnaptól nincs munkám, mi lesz a gyerek jövőjével. Ez az időszak azért jött, hogy abban a káoszban amiben eddig éltünk de mégis stabilnak, biztosnak véltük, helyreálljon a rend. Megtaláld benne saját fókuszpontod, saját belső erődet. Mert az igazi stabilitást az adja. Nem véletlenül mozdulatlan a világtengely északi pontja, az Északi sarkcsillag. Azt szimbolizálja, hogy a világ egy pont körül mozog. A te saját univerzumodban ez a te saját belső erőd.

 

Ragadd meg hát a lehetőséget, ülj le magaddal és gondold át miben vagy jó. Mik az erősségeid. Mit tudsz tenni te azért, hogy az áramlás folyamatos legyen. Mit tudsz beletenni a közösségbe, amivel saját és mások életét is támogatod. Mert az adja a saját biztonságodat is. Kezdd el megalkotni ezt a képet. Ha látod magad előtt, már megszületett. De le is írhatod, le is rajzolhatod, a lényeg, hogy teremtsd meg magadban. És nemsokára meg is valósul majd. Mert minden érted dolgozik, eleve erre mozdul minden.

 

Ez a helyzet egy fontos próbája, erőnléte a jelenlegi életünknek, hol is állunk saját teremtő erőink működtetésével. Használd ki. Teremtsd meg saját világodat.

 

Tóth Gabriella Csillagtenger

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagtenger-asztrozofia.blog.hu/api/trackback/id/tr8815550902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
csillagtenger.hu