Újhold ami a karmán túlra vezet – 2022. július 28.
2022. július 27. írta: Csillagtenger

Újhold ami a karmán túlra vezet – 2022. július 28.

A július 28-án születő Újhold hatalmas erővel érkezik. Születése pillanata előtt Hold előbb szembekerül Plútóval, amit Nap és Merkúr megjárt már, így Hold lezárja azt az energiát, amit amúgy maga nyitott azáltal, hogy a legutolsó Telihold pillanatában együtt állt magával Plútóval. A Telihold óta eltelt időben mindhárom személyiségbolygónk szembekerült Plútóval, így teljességében megtörtént az átírás, a Teliholdkor kinyílt kapu lezárul és egy teljesen tiszta lappal megyünk tovább.

A Telihold a Castor csillagnál teljesedett ki (halandó), innen indultunk, majd jöttek a Plútó oppozíciók már Polluxnál (örök), és most, két héttel később már a Rák csillagaiban születünk újjá ahol megszületik az utód (saját magam holnapja), de már tudatosan isteni minőségeire.

Ebben benne van egy olyan folyamat, amiben megértjük azt, amit már sok-sok testetöltés során gyakorlunk, hogy az igazi utódom nem a gyermekem, akit a párommal nemzettem, akire eleve azt hittem azért van szükségem, hogy általa kiteljesedjek, hanem hogy Egy vagyok, aki megérkezvén a polaritás világába ’ketté kell váljak’, testet, nemet válasszak, de ezáltal nem leszek kettő, maradok Egy, csak testben, és a páromra nem azért van szükségem, hogy általa legyek újra egy, hanem hogy vele éljem meg az élményeket, általa gazdagodjak, és az utód akit vele nemzek igaz az utódom, akinek vállaltam, hogy segítem a testetöltését, hogy haladjon saját útján, aki amíg nem tudatos minderre, egyébként maga is karmát teremt. Tehát most jövök rá, hogy az igazi utódom saját magam vagyok, aki már tudom, hogy isteniként vagyok a testben és azért vagyok itt, hogy ezen képességeimet működésbe hozzam, fejlesszem, növeljem, képezzem magam, hiszen ezért jöttem ide ebbe a létformába, ebbe a testbe. Így hozom létre igazi utódom, a teremtéseimet, ami saját magam holnapja, de ezzel már nem teremtek karmát.

Ez az Újhold tehát annak a lehetőségét hozza el, hogy meglátom magamat saját magamban (lélek a testben) és ezálal valósítom meg saját magam, vagyis elkezdem isteni képességeit tudatosan működtetni. Ezzel már nem teremtek karmát, hiszen már isteniként tudatosan működöm, meghaladtam magam, amivel ki tudok lépni az ördögi körből amibe saját magamat vittem bele. Ugyanis karmát csak az teremt aki nem tudatos arra, hogy isteniként él a fizikai síkon. Megjelenik tehát az az új én, aki már tudatos önmaga valódi képességeire és működteti is.

És mindezt annak a nagyon erős hétnek a kellős közepén, amikor jön a kiugrás a Mars-Uránusz együttállásával a Kos teste csillagaiban, amiben eleve ott van a tudatos új lét elindítása, ami igaz új és ismeretlen, mert minden új ismeretlen, hiszen nem jártunk még ott, de ez már a fény útja, a fény támogatásával vezérelve, ezáltal nincs benne már félelem és valóban a karmán túlra vezet.

Augusztus 9-én még Vénusz is megérkezik majd a Plútó oppozícióba, de az már majd egy más üzenet lesz.

Tóth Gabriella Csillagtenger

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagtenger-asztrozofia.blog.hu/api/trackback/id/tr8617892423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
csillagtenger.hu