Nap-Mars együttállás – Az erő ébredése – 2021. október 8.
2021. október 07. írta: Csillagtenger

Nap-Mars együttállás – Az erő ébredése – 2021. október 8.

Hatalmas erők állnak össze a hétvégén, három bolygó egyesül, minden nap másik kettő kapcsolódik egzakt egymással, amiben van egy gyönyörű folyamat és üzenet. Elsőként a Nap és Mars egyesül, 2021. október 8-án 6:01 perckor. Ez hatalmas lökést ad ennek a hármas erőnek, az ő együttállásuk ugyanis még a Napkelte előtt megtörténik, hogy majd együttesen törjék át a horizontot, ami maga egy születés, hiszen minden reggel egy születés. Tehát az ő együttállásuk nemcsak az erők ébredése, hanem ennek az egész folyamatnak, hétvégének egy nagy beindító ereje. Valóban nagy energiák, ébredés, születés, felébredés lehetősége áll előttünk ezen a hétvégén.
 
A Nap-Mars együttállásával elsőként a fény ereje születik meg. Mert mit is jelent az ő együttállásuk? Az én erőre kap, az én tudatosodik, rálát belső erejére, feléled az erő. Milyen mantrákat is lehetne erre mondani? Én vagyok! Erős vagyok! Győzök! Harcos vagyok! Mindent legyőzök! Hadvezér vagyok! Én irányítok! Érdemes is ezeket hangoztatni a holnapi nap folyamán. Addig mantrázd amíg bent meg nem érzed erejét, nagyon sokat teszel vele magadért.
 
Érzed hát mekkora erő ébred? Az igazi belső erő. És ez nemcsak úgy az én ereje, hogy a Nap és Mars ereje kapcsolódik, hanem ez valóban az én ereje, hiszen mindez az I-es házban, az én házában történik. Magadra ébredsz. Mag-unkra ébredünk. És mindezt a decemberi energiák előterében. Már most ébred az erő, ami akkor meg is koronázódik. (Nem egyszer írtam és beszéltem már a Mars és Vénusz útjában lévő rejtett üzenetről, ez most megint feléled, nem tudom elégszer hangsúlyozni, de azért nem írom most ide le konkrétan, mert itt most a lényeg, hogy ez bent ébredjen fel, amit az ego nem tud befolyásolni. Ez az erő amúgy is egy olyan erő, akinek nem a felszín, a látvány a lényeg, ő ennél sokkal magasztosabb. Ő olyan erő ami nem a látható ereje, de mégis kézzel fogható, és a leghatalmasabb. Aki követ, aki ismer, az most tudja miről beszélek. Annyira hatalmas és csodálatos. És mivel ezen a hétvégén tényleg kézzel foghatóvá válik, mert odaenged magához, ezek után számomra nem kétséges, hogy itt valóban valami csoda történik, mert történik.) Szóval érdemes megragadni ezt az erőt, és együtt ébredni ezen két bolygóval holnap október 8-án, majd megvárni a Napkeltét (6:57 perc) mikor Nap-Mars együttesen áttöri a horizontot, ennek jelen lenni, és mindezen erőt a felszínre hozni magadban, kihozni a napvilágra.
 
Mert milyen erő ébred? A harmónia, szeretet ereje, hiszen mindez a mérleg jelében történik. Vagyis a benned lévő, harmónia, az én saját egyensúlyára ébred. Ezek után már nem kint fogja keresni az egyensúlyt, mert bent megtalálja, ráébred. És akinek a belső egyensúly megvan, annak a külvilágban is megvan. Mekkora hatalmas erő ez. Ezzel nemcsak bent, hanem környezetedben is mindig harmónia, béke van.
 
És mindez a Szűz jövő csillagaiban, vagyis az én ezzel azonnal lép tovább egy olyan új én, új jövő, új élet felé, amiben már nem követi el ugyanazokat a hibákat, mert már meghaladta őket, már tudja, hogy a feladatok fejlesztik, hiszen a feladatok mindig jönnek, azért vannak, de már érti miért jönnek, most már valóban érti, ezáltal ezeket megoldja, lép tovább, megkeresi a válaszokat, már nem halogat, nem hibáztat, hanem tudatosan dolgozik magán, mert ez emeli ki őt a szenvedésből (Szűz múlt ahonnan elindult) és hozza el számára a mindennapok varázsát, amiben minden tökéletes, szeretetteljes, tiszta, fedhetetlen (angyali világ, ahová halad). Ez indul el, mostantól ez van, ha ráébredsz belső erődre.
 
És mi ennek a valódi csúcsa? Eljut az én a végső győzelemhez, amiben megszerzi a tudást, hogy az örök jóság, örök szeretet, örök tanulási vágy mindig benne volt és benne van, és ez az amivel be tud lépni a szembe érkező kapun. (Kapu értsd mindig a következő kihívás.) A kulcs a kapuhoz pedig önmaga. Most kapjuk meg a felismerést, hogy amit mindig is kerestünk itt van velünk, előttünk, bennünk. Folyamatosan keresünk, rohanunk, haladunk, de minden előttünk van. Itt van, láttatja magát, szól, hív, jelez, csak nem vesszük észre. Vívjuk állandó harcainkat, amivel előre akarunk jutni, ezáltal nem vesszük észre, hogy ezzel saját magunkkal vívunk és nem haladunk. Most tudatosodik, hogy nem kell a harc, csak meg kell látni a kaput és belépni rajta, vissza, oda, ahonnal el sem indultunk igazán. Önmagunktól önmagunkba, a magtól a magba.
 
Ez az erő ébred fel most.
 
És ehhez jön még Merkúr, de róla egy másik írásban.
 
Tóth Gabriella Csillagtenger
 
(A képek a Nasa által)

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagtenger-asztrozofia.blog.hu/api/trackback/id/tr2016713650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
csillagtenger.hu