Gondolkozó mudra - Az értelem megtalálásának mudrája
2018. szeptember 19. írta: Csillagtenger

Gondolkozó mudra - Az értelem megtalálásának mudrája

Nem olyan régen kezembe került A Mudrák könyv, amiből elkezdtem gyakorolni mudrákat mindig aktuálisan egy-egy dologgal kapcsolatosan. És működnek. Ezért arra gondoltam, hogy megosztom veletek a Gondolkodás mudrát, hogy segítséget nyújtsak az égi hatások könnyebb megéléséhez. A mudrához kapcsolódó fontos információkat lejjebb találjátok.

Gondolkozó mudra – Az értelem megtalálásának mudrája

Előkészítés: legelőször felpezsdítésként, dörzsöld össze a két tenyered, majd mintha kezet mosnál, a kézfejet is, majd le a csuklóig, lágyan, dörzsöld át az egész kézfejet, utána a tenyér éleit, az ujjakat egymásba akasztva, húzd végig a kezeidet, majd végül az ujjakat egyesével, minden ízületét dörzsöld át a másik kezed mutató és hüvelyujját használva. Ezután specifikusan erre a mudrára felkészülve, koncentrálva masszírozd át még egyszer a két mutató- és kisujjat, azok minden ízületét.

Mudra: helyzed a hüvelyujjadat a kisujj tövéhez. Ezután hajlítsd ökölbe a kezed, kulcsold össze a két mutatóujjat és tartsd mellmagasságba a kezeidet. A jobb tenyér lefelé mutasson, a bal befelé, a szív irányába.

Légzés: a mudra gyakorlása közben lélegezz mélyeket, lassan, ritmusosan és finoman. Hosszabbítsd meg kissé a be- és kilégzés közötti szüneteket, tartsd bent kicsit, majd az ujjab belégzés előtt tartsd meg az ürességet egy rövid időre. Koncentráld a légzést a homlokcsakrára.

Hatása: a mudra serkenti a vastagbél- és szívmeridiánt. Mentális szinten erősíti azt a képességet, hogy elgondolkodj valamin, következtetéseket vonj le belőle, érzelmi szinten pedig segíti eloszlatni félelmeidet.

Időtartam és ismétlés: javaslom, hogy gyakorold ezt a mudrát a jelenlegi égi hatások megerősítéseként minimum 3 napon át (de lehet akár 7 is) napi 3-3 percig reggel és este, hogy ezáltal felerősödjenek a saját gondolataid, beinduljon az imagináció, tudj változtatni, emelni életeden. Hozzásegít a jelenleg fennálló Mars-Uránusz kvadrát magas megéléséhez.

Helyes póz: álló helyzetben: testtartásod legyen stabil, egyenes, ellazult. A lábfej előre nézzen, állj körülbelül csípőszélességű kis terpeszbe, a térdeket enyhén hajlítsd be. Ülve: szék elülső peremén ülj, talp simuljon a talajra és nézzen előre, így biztosított a földelés. Hát legyen nyújtott, fejed tartsd egyenesen. Ha törökülésben vagy meditációs ülésben végzed a mudrát, akkor mindkét láb éle simuljon a talajra, ülj lazán, egyenesen, tekinteted előre irányuljon. Fekvő helyzetben: feküdj a hátadra, lazítsd el magad, legjobb ha teszel egy párnát a térdhajlat és a fej alá (nem tarkó), így minden ízület meghajlik kissé, ami pozitívan befolyásolja az egész test energiaáramlását.

Gyakorlás közben: képzeld el, hogy egy végtelenül messzire nyúló, ragogyó csillagokkal teli égbolt alatt állsz. Minden csillagnak, minden apró fénynek megvan a helye ebben a csodálatos rendszerben. És ez igaz a te életedre is. Bízz benne, hogy beteljesíted életed értelmét és minden kihívással bátran szembe tudsz nézni.

Mudra előtti megerősítés: mielőtt elkezded a mudrát, mondd ki hangosan a következőt: ’az itt és mostban keresem és megtalálom a magasabb, illetve a mélyebb értelmeket’

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagtenger-asztrozofia.blog.hu/api/trackback/id/tr9014248709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
csillagtenger.hu